dia 1: dissabte, 7 d’octubre de 2000

En llevar-me he pres la meva primera mitja dosi de Seroxat (10 mg). Quan he partit la pastilla amb l’ajuda d’un ganivet, tots dos trossos han sortit disparats en direccions oposades i els he hagut de buscar pel terra de la cuina. Caldrà anar aprenent.

Dino amb la mare; després em proposa que l’acompanyi a comprar una planta per la seva consogra. En realitat no és la seva consogra, perquè el meu germà no és casat amb la M; però en una família com la nostra, on no abunden els lligams tradicionals, suposo que la mare necessita pintar-se una il·lusió de normalitat. Jo, d’entrada, havia pensat anar al cinema; però em dic que també hi puc anar demà. 

El passeig discorre inusualment bé. Després, em sento satisfet, com si per fi hagués aconseguit fer alguna cosa útil. Pot semblar poca cosa, però és tot un indicador de l’exigu nivell d’exigència que gasto actualment.

Anuncis

Deixa un comentari

