dia 4: dimarts, 10 d’octubre de 2000

Vaig anar al llit a dos quarts de dotze i m’he despertat a les quatre i a les set. Es diria que ja he dormit prou. No obstant, he iniciat el ritual de demorar l’hora de llevar-me, igual que ahir. La idea d’anar a treballar se’m feia insuportable. A les vuit i vint plovia, tot era fosc i de les aixetes sortia una aigua marron: han estat les excuses perfectes per trucar a la feina i dir que no em trobava bé.

Crec que en l’aversió que sento pel meu treball es troba una de les arrels de la meva depressió actual. Pel meu caràcter, sóc una persona adequada per exercir tasques solitàries, pacients i de les que em pugui responsabilitzar directament. Encara que tendeixi a l’individualisme, també puc formar part d’un equip, sempre que me’n senti integrat; però tal com funcionen les coses aquí, això es fa cada cop més difícil. Des de fa temps se’m demana que abandoni les feines més tècniques i que m’ocupi de gestionar un equip extern que desenvolupa tasques que van esdevenint gradualment incomprensibles. No m’agrada tenir al meu càrrec un grup de persones, no m’agrada responsabilitzar-me de processos que no entenc i, sobretot, no m’agrada haver de fer de “venedor”: faltar a la veritat i donar gat per lleure per oferir sempre la millor imatge possible del que faig. Estic massa aferrat a la concreció per dedicar-me a la política de passadissos.

D’altra banda, l’arbitrarietat de les decisions, la flexibilitat (o la volatilitat) de la nostra organització, en la qual he arribat a tenir tres caps diferents en un any, o la forma com em donen i em treuen projectes, tot se suma a la meva confusió.

Anuncis

Deixa un comentari

