dia 5: dimecres, 11 d’octubre de 2000

No he anat a treballar. Ho tenia fàcil, després de no haver-hi anat ahir. He estat al llit fins dos quarts de dues. Ja ho sé, no és la millor de les notícies. Després he mirat la televisió sense solta ni volta fins passades les quatre. M’he vestit només perquè havia d’anar a comprar tabac, però no m’he molestat en dutxar-me.

Truquen al telèfon preguntant per la senyora de la casa; em limito a respondre “No existeix”. Més tard demanen pels senyors Peris i per un tal Alfons. La majoria de trucades telefòniques que rebo són errors o publicitat: ningú que realment vulgui parlar amb mi. Això em resulta depriment; se suposa que el telèfon serveix per comunicar-se.

Truco al doctor R, com havíem convingut. Li dic que em trobo més o menys igual i que les pastilles no m’han produït efectes secundaris adversos. Em fa doblar la dosi; a partir d’ara prendré una pastilla sencera i no caldrà la delicada maniobra de la dissecció. No sembla difícil, això de la psiquiatria.

De sobte començo a sentir-me inquiet, amb ganes de fer alguna cosa o de parlar amb algú, però amb Michael (que és el millor candidat) ja vaig parlar ahir i no voldria acaparar-lo. Escric una estona, faig la bugada encara que la pluja amenaça, em tallo les ungles de mans i peus. Acabo jugant a ‘The Sims’, que possiblement sigui el pitjor que podia fer. Sembla mentida la quantitat de temps que estic invertint en aquesta caseta de nines virtual, és com si canalitzés tota la meva vida social en aquests ninotets unidimensionals.

Però, què puc fer, si no? M’havia plantejat sortir una estona al Go-west, però estic massa escarmentat de la mena de satisfaccions que obtinc allí. Encara que, no sé, el dia que la droga faci finalment efecte se suposa que actuaré com un veritable party animal

Anuncis

Deixa un comentari

