dia 7: divendres, 13 d’octubre de 2000

Encara que vaig anar a dormir a les dues, no tenia son. M’ha costat dormir, em desperto a les cinc i a les set.

Em prenc la primera dosi sencera de Seroxat (20mg). Plou. Com que és pont, a la feina el dia és tranquil (per això hi dec haver anat). Noto que les pastilles em regiren l’estómac, apart de deixar-me un estrany regust a la boca. D’alguna manera crec que estan començant a fer efecte, ja que em veig molt més capaç d’establir converses casuals als ascensors i davant de la màquina del cafè. Ja no m’avergonyeix parlar de meteorologia amb perfectes desconeguts (‘perfectes desconeguts’, què bonica és la expressió!, què suggeridora i perfectament premonitòria!) Sobre l’amenaça d’impotència que em va anunciar AC, no vull fer gaires investigacions, però em temo el pitjor.

Vaig al Lauren a veure ‘X-men’ per passar l’estona. La pel·lícula ho aconsegueix, i poca cosa més; al cap i a la fi es tracta d’un conte de super-herois. El fet que pugui ser llegida com una metàfora de la sida em sembla treure les coses fora de context per dignificar el producte.

La meva germana petita em convida a sopar a casa seva. També hi són l’altra germana i el seu company. Hi ha peus de porc amb ceps i mandonguilles. Al principi m’he sentit endormiscat, després el contingut psicoanalític de la conversa m’ha desvetllat, encara que potser he estat jo qui ha potenciat el seu tarannà autobiogràfic. El sopar ha estat doncs una revelació. Els relats seminals de la meva germana petita em descobreixen a mi mateix, als divuit anys, com un incongruent defensor heroic de la mare davant d’un pare ja alcoholitzat (proto-violència domèstica en estat pur).

Vaig al llit a les cinc.

Anuncis

Deixa un comentari

