dia 14: divendres, 20 d’octubre de 2000

No vaig a treballar, no en tinc ganes. Reconec que anit vaig prendre un parell de whiskys (o tres, anomenem cada cosa pel seu nom) i l’efecte combinat amb els antidepressius pot produir resultats insospitats. Em prometo limitar el meu consum d’alcohol (promeses sense cap fonament). Malgrat que em sento completament apàtic, em trobo bé.

Una trucada del Clínic a les nou del matí em treu del llit; una veu femenina em recorda que el dilluns he de passar a que em facin la prova de la tuberculina (gràcies, ja me’n recordava). Després em llevo a la una del migdia. Passo la resta del dia llegint fins que acabo la darrera novel·la de Jaime Bayly.

Truco Manel per felicitar-lo: avui fa 43 anys. Em convida que passi per casa seva a prendre una copa. A pesar de que són tres quarts d’onze i que m’havia promès no beure, penso que no malgastaré una oportunitat de fer una mica de vida social. A casa de Manel em trobo amb gent agradable, bàsicament cunyats i cunyades, però també l’actriu Ariadna Gil i el seu company David Trueba, tots dos encantadors. A l’entorn de Manel tothom que no em coneix assumeix que jo també sóc “artista” i no ho desmenteixo. Crec que el tòpic de l’“empleat de banca” em té una mica acomplexat. Passem la nit xerrant i bevent infinits gintònics al voltant de la taula de la cuina. Em quedo fins les quatre.

No obstant, crec que encara no m’he convertit en un party animal.

Tell me one more time

You like the shoes I wear

Anuncis

Deixa un comentari

