dia 16: diumenge, 22 d’octubre de 2000

Parlo amb Michael, que va tornar abans d’ahir de New Orleans. Li explico les darreres novetats mèdiques (doncs, encara que li vaig enviar un mail el dijous, encara no s’ha connectat al correu, després em titllarà de troglodita tecnològic!). Michael diu que la meva veu sona bé, darrerament m’ho diu sempre, potser com estratègia per fer-me pujar la moral.

Al vespre em fico a la gola del llop, és a dir que truco la mare. Parla i parla sense gairebé escoltar-me; narra les desgràcies del dia: el tristament habitual assassinat d’ETA, les inundacions mediterrànies… No sé, però em sembla que cada vegada sóc més sensible a la necessitat d’afecte de les altres persones.

Anuncis

Una resposta to “dia 16: diumenge, 22 d’octubre de 2000”

  1. Hahaha. Jo temo que em truqui la meva filla, perquè no m’agradaria fer com la teva mare… però em sembla que, al menys en part, és inevitable!

Deixa un comentari

