dia 18: dimarts 24 d’octubre de 2000

Aquesta nit gairebé no he dormit. Vaig anar al llit a un quart de dues i a les dues m’he tornat a llevar. M’he preparat una infusió de menta i he fullejat la Britannica: he abastat conceptes tan separats com “dermatitis” i “teoria econòmica”, no em pregunteu el perquè, aquestes coses ja passen amb les enciclopèdies. Amb aquestes digressions s’han fet gairebé les quatre.

He hagut de passar pel Servei Mèdic per recollir el volant del psiquiatre. El metge m’ha preguntat si ja havia anat al Clínic i com em trobava. Tots han estat molt amables, potser em veuen com un cas exòtic que els distreu de xacres més vulgars. Encara que, amb tanta gent com treballem aquí, vés a saber.

No veia l’hora de sortir de la feina. Tampoc tinc molt a fer, hi ha una noia nova que m’està usurpant la majoria de funcions i la veritat és que ho fa força bé. Per a mi només queden les tasques més avorrides i “administratives” (que també és una de les especialitats més estimades).

Tota la tarda llegint: l’única activitat mental per a la qual em sento predisposat. Em fa mandra pensar.

Anuncis

Una resposta to “dia 18: dimarts 24 d’octubre de 2000”

  1. gracias por pasarte por mi blog.
    más o menos entiendo tu lengua así que intentaré leerte poco a poco
    y si por lo que fuera no entendiera algo, diccionario en mano te daré la lata.
    un beso grande grande

Deixa un comentari

