dia 21: divendres, 27 d’octubre de 2000

2015

Més vagància.

A última hora de la tarda prenc el tren amb el germà de Julio i el seu company. Hauria preferit tenir Michael per a mi sol i poder parlar lliurement amb ell, però espero que ja trobaré el moment.

Potser, abans de tirar endavant, és hora que aclareixi una mica l’embolicada situació en la que em trobo. Michael i Julio fan una pila d’anys que són parella, tants anys de fet que actualment no hi ha entre ells cap relació sexual. Per això, la meva presència és més o menys admesa, ja que la meva història amb Michael no suposa una amenaça per l’estabilitat conjugal. En aquests moments Julio és a Badajoz, perquè el seu pare està molt malalt, té un càncer en estat terminal. El germà de Julio, que també és gai, té un nóvio molt més recent.

Tothom em diu que em troben menys demacrat i més actiu (com devia estar abans, si encara ara em sento tan deficient?)

Follo amb Michael i, malgrat les pastilles i la meva dermatitis genital, aconsegueixo córrer-me, o sigui que de moment estic vencent els temibles efectes secundaris del Seroxat. Michael té els mugrons massacrats: va estar fent el tonto  el cap de setmana passat. Li dic a Michael que és un cabró: tant que necessitava veure’l i va preferir delectar-se en sessions de sexe forassenyat.

Ja ho sé, és que jo, apart de masoquista, sóc beneit.

Anuncis

Deixa un comentari

