dia 23: diumenge, 29 d’octubre de 2000

2021

Abans de continuar i per evitar que els circumloquis que preserven l’anonimat facin aquest text incomprensible, establiré aquí que el cunyat de Michael, el germà de Julio, es designarà com a  Cunyat i el seu company com a Concunyat. Dit això, informaré que el Cunyat ha de sortir cap a Badajoz immediatament, perquè l’estat del seu pare s’ha agreujat. Quedem a casa, doncs, el trio diabòlic.

Dificultats per una ejaculació matinal, de moment no em preocupa gaire.

De nit, en el viatge de tornada en tren parlo amb el Concunyat de la nostra malaltia comuna (sí, encara que no ho hagués dit abans, tant Julio, com el seu germà, com el Concunyat, som seropositius, només Michael se salva). De tant en tant va bé poder parlar amb naturalitat d’aquestes coses, encara que el Concunyat, tan poc articulat ell, no sigui el més recomanable dels interlocutors.

Michael truca per dir-me que està veient ‘Barrio’ a la tele i que li agrada molt. Una mica tard (ho reconec) li tiro en cara que, si tenia lliure el cap de setmana passat, no em proposés veure’ns i que preferís anar a la caseta del camp a fer marranades amb algú altre. S’ho pren com un mer atac de gelosia i s’excusa dient que, com a mi no m’agrada el camp, no em va convidar. Llavors, per què ho ha fet aquest cap de setmana? Gairebé m’entendreix la seva manera de no admetre mai ni una sola crítica i de caure sempre dempeus. Recordo ara la vegada que li vaig dir que hauria de passar la nit de cap d’any a la feina i llavors lamentà no poder-me convidar al seu sopar de revetlla, quan en deu anys de plena disponibilitat per part meva mai abans no ho havia fet.

A mesura que escric tot això sento que m’estic retratant com un estúpid integral, però això sol passar, quan intentes preservar la independència per damunt de tot.

Oblidava dir que, en arribar a casa, he descobert que a l’orquídia que em va regalar Michael li està naixent una nova tija. L’any passat no havia fet res de res i jo ja pensava que era definitivament estèril. Ho interpretaré com un signe propiciatori.

Anuncis

Deixa un comentari

