dia 28: divendres, 3 de novembre de 2000

2026

Segona visita al psiquiatre. Li he explicat que sóc seropositiu (una revelació que fins el moment li havia amagat), perquè m’escrigui l’informe que el Clínic ha sol·licitat. També li he parlat de moltes altres coses sobre les que havia reflexionat darrerament. Per exemple, sobre la meva aversió als diners i el poc que comprenc la cobdícia humana, sobre la meva falta d’empatia i el meu individualisme, i sobre la seguretat que he de fer alguna cosa amb el meu treball. El psiquiatre diu que més endavant em recomanarà algun llibre, però que de moment continui prenent les pastilles. Curiosament, tot i que no confio en ell i que encara penso que em considera un cas clínic gairebé anònim, he sortit de la seva consulta molt  eufòric.

Tant, que he trucat la meva germana petita i he passat a recollir els bolets que em va dur de Viladrau. Després he trucat a J i E i hem quedat per la setmana vinent. Ho he intentat també amb Michael, però no hi ha hagut sort: no l’he localitzat.

Anuncis

Deixa un comentari

