dia 29: dissabte, 4 de novembre de 2000

129425015

Michael em truca avui, acaba d’arribar de Badajoz. Per fortuna m’ha trobat tan animat com ahir, de manera que li he deixat una bona impressió. Li demano que em dediqui una estona per consultar-li com enfocar el meu futur laboral. Té els propers dies molt ocupats, diu, així que s’haurà d’estudiar l’agenda. Em fot quan es dóna falsa importància i em tracta com si fos un client que li demana hora. Però al mateix temps em sembla tot prou pueril i li segueixo el joc.

Em forço a jugar a “Faraón” a l’ordinador com a via per exercitar el cervell, que darrerament està molt mandrós. Després em preparo un remenat de cama-secs i moixernons. Ja ho sé que no es tracta d’alta cuina, però és la primera vegada en anys que em preparo un plat mínimament elaborat.

Encara que no em sento tan sociable com ahir, surto una estona al Go West! Aguanto una copa i me’n torno a casa: no he vist ningú especialment interessant i, a més, amb el meu pubis en carn viva per culpa de la dermatitis, poca cosa hi podria haver fet.

Anuncis

Deixa un comentari

