dia 31: dilluns 6 de novembre de 2000

129425016

Avui, allò de canviar de lloc de treball ja no ho tenia tan clar, com si encara em veiés amb cor de reconduir la meva situació actual.

Grans dubtes tot el dia sobre la conveniència de tornar al Go West! (crec que són els penediments propis de la ressaca). Finalment hi vaig, parlo una estona amb el mateix Dean d’anit i després em retiro a dormir. Per descomptat que no em sento com a carn ni esquer de seducció.

Per què em fa tanta mandra reprendre la redacció del relat de les vacances que cada any li asseguro tàcitament a Michael? Potser no vull reviure alguns mals moments que s’hi barregen, i que la meva mania per l’exactitud obliguen a consignar-los. Sembla que el secret per superar les depressions és sentir només l’ara i aquí, i oblidar que el passat i el futur també hi són molt presents. Molt budista, oi?

Anuncis

Deixa un comentari

