dia 32: dimarts, 7 de novembre de 2000

129425017

Michael truca per saber com em trobo. I sobretot per explicar-me que està molt ocupat i que és una veritable sort que pugui parlar amb ell (dono gràcies al Cel per aquest honor). Em dóna “hora” per la setmana vinent, com si la nostra relació fos estrictament professional. Espero que el seu ego quedi una mica més satisfet.

En sortir de casa m’assalta el veí del cinquè segona. Té els ulls vermellosos, la papada caiguda i un gest de desesperació total. Pretén que firmi una condemna dels exercicis de piano que duen a terme els meus joves veïns de replà. Després d’una llarga deliberació interior (perquè tot passa en pocs segons), malgrat que el veí Toni és gai i deliciosament morbós, poso la meva rúbrica en una de les caselles de la denúncia. És cert que s’estan fent bastant pesadets amb els seus pianos, encara que jo els cauteritzi amb l’estéreo a tot volum. Acte seguit em sento una mica més menyspreable.

Sopo amb J. I E. a una de les encarnacions del Kansas del Passeig de Gràcia. Els hi explico TOT. Al principi els hi noto unes cares una mica xocades, potser el tacte no sigui el meu fort; però finalment ho aguanten bé. Al cap i a la fi, ells ja tenen l’experiència d’altres amics en situacions similars (seropositives, vaja). M’agraeixen la confiança, tot i que jo penso que la meva revelació és més aviat interessada, ja que (segur que ho viuen com una guitza a l’entrecuix) em convé tenir interlocutors amb els que parlar lliurement. Una certa visibilitat em sembla essencial. Confio no haver-los tramès cap ansietat innecessària.

Bastant animat passo pel Go West!, que està tan buit com correspon a un dimarts. Acabo xerrant amb Per, un suec morè, pelut i en samarreta imperio, que no té cap pinta de suec. Ens morregem una mica, però crec que la meva falta de motivació es nota. Encara no sé com he d’encarar el sexe en aquests nous temps del còlera. Anem a dormir cadascú per la seva banda.

Anuncis

Deixa un comentari

