dia 37: diumenge, 12 de novembre de 2000

2013

Durant gairebé un any havia demorat la lectura dels treballs dels alumnes de JA, que realitzaren a partir del meu conte ‘Aporia’. No sé perquè, imaginava que consistirien en comentaris de text i no volia enfrontar-me amb judicis sobre una part remota del meu passat. A la fi, ha resultat que es tractava de simples exercicis de traducció. O no tan simples, car malgrat el meu llenguatge despullat i directe, la translació invita a versions divergents. Comprovo que el conte en si funciona bé, fins i tot en castellà. Fa vint anys sembla que escrivia força bé.

Tinc ganes de parlar i de sentir escalfor humana (crec que per això em repel·leixen tant ara els jocs d’ordinador), llàstima que hagi tancat tantes portes a la meva vida. Abans que l’autocompassió em domini totalment, sortiré a fer un volt.

Passo gran part del dia assegut en bancs de les avingudes, veient passar famílies amb gossos, cotxets i patins: la típica icona dominical. Influït per l’ambient, compro uns individuals a Mauri per dur-li a la mare.

Em trobo físicament malament, amb l’estómac capgirat i nàusees.

Anuncis

Deixa un comentari

