dia 44: diumenge, 19 de novembre de 2000

2011

Àpat familiar per celebrar l’aniversari de la meva germana gran. Bé, és més petita que jo, però la més gran de les dues germanes que tinc (s’entén?) Ha vingut també la sogra de la meva germana i ha estat tan simpàtica com sempre. He explicat als presents això del meu actual tractament psiquiàtric. No sembla que hagi alterat ningú; al menys, la mare, que cada dia es mostra més autista, no li ha donat cap importància.

Molt més enllà de la sobretaula, i ajudat per la ingesta d’alcohol, he explicat a les meves germanes i al meu cunyat que sóc seropositiu. Han reaccionat de forma ben anticlimàtica, com si li treiessin importància i confiessin plenament amb els avanços de la medicina moderna. On han quedat aquelles cerimònies políticament correctes amb desfilades de besades de tots els assistents? Potser millor així.

Anuncis

Deixa un comentari

