dia 46: dimarts, 21 de novembre de 2000

2020

El meu primer dia de dosi i mitja de Seroxat. Estreno el pastiller per guardar les mitges pastilles.

No ho havia comentat abans, crec, però d’un temps ençà em sorprenc a mi mateix cantussejant melodies populars mentre camino pels carrers, cosa que no havia fet en molts anys. Un altre bon senyal.

L’aspecte bastant restaurat del meu pubis, gràcies a les cortisones, també m’omple de bones vibracions.

M’he comprat el nou disc de Sisa, que retorna després de 18 anys de silenci en català. Retrobo aquest univers ranci, infantil, “cursi” i deliciós amb el que guardo tantes afinitats. No en va Sisa cita com artistes galàctics Zappa, Ferry i Vainica Doble.

[També m’he comprat Zeus, un joc d’ordinador. Que no ho sàpiga ningú…]

Anuncis

Deixa un comentari

